Regulamin cmentarza rzymskokatolickiego w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach

Biuro Administracji Cmentarza czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 od godz. 15:00.

Wszelkie informacje dotyczące świadczonych usług, pochówków oraz rezerwacji miejsc można uzyskać w Administracji Cmentarza.

Cennik usług i wykaz opłat za korzystanie z cmentarza dostępne są w biurze Administracji Cmentarza, które znajduje się w pawilonie Zakładu Pogrzebowego „Angelus”.

O wyborze miejsca pochówku, zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, decyduje Administrator Cmentarza.

W dni wolne od pracy pogrzeby odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu z Administratorem Cmentarza.

Osoby przebywające na terenie cmentarza zobowiązane są do zachowania powagi, godności i poszanowania miejsca oraz utrzymania porządku i czystości.

Zabrania się na terenie cmentarza:

– niszczenia i dewastowania,
– sadzenia drzew i krzewów,
– spożywania alkoholu i palenia tytoniu,
– wstępu osobom nietrzeźwym,
– wprowadzania zwierząt,
– składowania śmieci w miejscach do tego nieprzeznaczonych.

Wszelkie nieczystości, odpady z grobów należy umieszczać w odpowiednich pojemnikach wystawionych na terenie cmentarza.

Firma kamieniarska składa nagrobek po zatwierdzeniu planu nagrobka przez Administratora Cmentarza i uiszczeniu odpowiedniej opłaty.

Pracownik Administracji Cmentarza lub inna upoważniona osoba, wskazuje wykonawcom robót sposób transportu wszelkich materiałów na terenie cmentarza.

Wjazd wszelkich pojazdów dopuszczalny jest, w razie konieczności, tylko za zgodą Pracownika Administracji Cmentarza po wskazanej trasie.

Aktualizacja: 15.04.2025 r.